safety.stoczniowy.pl

twoje źródło informacji

Wärtsilä wprowadza rozwiązania ograniczające moc dla zgodności z EEX

Grupa technologiczna Wärtsilä wprowadziła nową serię rozwiązań ograniczenia mocy, które umożliwiają zgodność z rozporządzeniem IMO dotyczącym wskaźnika efektywności energetycznej statków istniejących (EEXI). Te najnowsze innowacje Wärtsilä oznaczają, że firma posiada teraz pełną gamę rozwiązań w zakresie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, obejmujących zarówno nowe, jak i modernizowane projekty.

Rozporządzenie EEXI wchodzi w życie w 2023 r. i określa minimalny poziom efektywności energetycznej dla istniejących już statków. Nowe systemy ograniczania mocy firmy Wärtsilä umożliwiają właścicielom spełnienie tego wymogu pomimo napiętego harmonogramu wdrażania. Oferta Wärtsilä w zakresie ochrony środowiska obejmuje również różne rozwiązania w zakresie efektywności energetycznej, które umożliwiają spełnienie wymagań IMO dotyczących wskaźnika intensywności węgla (CII), które stanowią część strategii IMO w zakresie redukcji emisji gazów cieplarnianych ze statków.

Aby spełnić wymagania EEXI, istotne są trzy makroobszary, a mianowicie ograniczenie mocy, technologie efektywności energetycznej i ulepszenia paliwa. Wraz z wprowadzeniem tych najnowszych rozwiązań ograniczania mocy, firma Wärtsilä obejmuje wszystkie trzy obszary sprawdzonymi rozwiązaniami, dzięki czemu może zalecić optymalny wybór spełniający specyficzne potrzeby właścicieli i operatorów.

„Dzięki tej ostatniej premierze Wärtsilä po raz kolejny podkreśla swoje zaangażowanie we wspieranie klientów w ich wysiłkach na rzecz dekarbonizacji zgodnie z globalnymi celami wyznaczonymi przez IMO. Możemy zaoferować pełen zestaw możliwości dostosowania się do istniejących i przyszłych przepisów”, mówi Giulio Tirelli, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Wärtsilä.

Aktualizacje ograniczenia mocy wprowadzane przez Wärtsilä są sprawdzonymi i zatwierdzonymi systemami. Obejmują one ograniczenie mocy silnika dla silników 4-suwowych, ograniczenie mocy silnika dla silników 2-suwowych, ograniczenie mocy wału dla statków ze śrubą napędową o regulowanym skoku ( CPP) i system kontroli napędu Wärtsilä oraz ograniczenie mocy specjalnie dedykowane do instalacji dieslowo-elektrycznych .

Modernizacje skutecznie ograniczają moc silnika lub wału podczas normalnej pracy, niezależnie od układu zespołu napędowego i układu sterowania. Wszystkie ustawione granice rozwiązań można nadpisać z mostu. Jest to obowiązkowa funkcja określona w wytycznych IMO / MEPC, podobnie jak funkcje monitorowania i nagrywania. Dane systemowe są przechowywane zgodnie z przepisami w celach kontrolnych.

źródło: Wärtsilä

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

POZOSTAŁE ARTYKUŁY